Call Us Today! 1.555.555.555|info@yourdomain.com
Loading...
//Díjnet
Díjnet 2019-06-27T14:39:19+00:00
prémium

Prémium minőségű kanadai riasztórendszer

MABISZ minősítés

Több mint 10 000 telepített rendszer tapasztalatával

Szakképzett telepítő csapat

recovery

Óriási kedvezmény távfelügyeleti szolgáltatás igénylése esetén

Váltson Díjnetre

A sárga csekk és a sorban állás helyett válassza a Díjnetet, ahol többféle fizetési mód áll az Ön rendelkezésére:
  • csoportos beszedési megbízás
  • bankkártyás fizetés
  • banki átutalás
  • továbbá számláját mobiltelefonja segítségével is rendezheti

Miért válasszam a Díjnetet?

A CRITERION Távfelügyeleti szolgáltatónak továbbra is kiemelt célja, hogy ügyfeleinket a jövőben egyre inkább a korszerű, gyors és kényelmes online ügyintézési lehetőségekre ösztönözzük.
Ezt a lehetőséget a Díjnet rendszere biztosítja minden regisztrált felhasználónak.

Néhány érv a Díjnet használata mellett:

  • Számláit az Interneten keresztül bármikor és bárhol megtekintheti, és gondoskodhat azok kifizetéséről
  • A számlák a kiállításuk után azonnal az Ön rendelkezésére állnak, valamint a számlák érkezéséről e-mailben értesítést küldünk
  • Nem kell a számlákat és az igazolószelvényeket őrizgetnie
  • Korábbi számláit könnyen visszakeresheti, hiszen ezeket rendezett formában 18 hónapig az Interneten elérhetővé tesszük
  • A Díjnet használata rendkívül egyszerű, csupán alapszintű számítástechnikai tudásra van szükség hozzá
  • A Díjnet rendszer a bankok által is használt biztonságos 256 bites SSL titkosítással védett környezetben működik, és az Ön adataihoz bárki csak az Ön által megadott bejelentkezési névvel és titkos jelszóval férhet hozzá
  • Az elektronikus formában megjelenő számlák esetében nem csak a tárolás, a megőrzés, a visszakeresés lesz egyszerűbb, de a kevesebb papírfelhasználással környezetünket is óvjuk
  • Ráadásul a Díjnet szolgáltatás havi díja 0 Forint
VÁLTSON DÍJNETRE
Hogyan tud regisztrálni a Díjnet felületén?

Amennyiben még nem rendelkezik Díjnet fiókkal:

  1. A Díjnet honlapjának (www.dijnet.hu) megnyitása után a “csatlakozz” hivatkozásra kattintva tudja elindítani a regisztrációt.
  2. Ezt követően adja meg a csillaggal jelölt kötelező adatokat, majd az Általános Szerződési Feltételek és az Adatvédelmi tájékoztató elfogadása után kattintson a „Tovább” gombra. Amennyiben helyesnek bizonyulnak adatai, kattintson a “Megerősítés” gombra.
  3. A megerősítést követően a megadott e-mail címére egy aktivációs link érkezik. A regisztráció befejezéséhez kattintson a levélben található „Aktiválom a regisztrációmat” hivatkozásra. A sikeres regisztrációról egy visszaigazoló e-mailt fog kapni.

Amennyiben már rendelkezik Díjnet fiókkal:

  1. A Díjnet oldalára belépve kattintson a „Számlakibocsátók” menüpontra és a szolgáltatók közül válassza ki a CRITERION Távfelügyeleti szolgáltatót.
  2. A számlakibocsátói regisztrációhoz töltse ki az oldalon megjelenő mezőket, fogadja el a nyilatkozatokat, majd nyomjon a „Tovább” gombra. A CRITERION Távfelügyeleti szolgáltató által kibocsátott számlán megtalálja az itt kért adatokat, amelyek beírása után bizonyosodjon meg azok pontosságáról, és kattintson a „Megerősítem” gombra.
  3. Ellenőrizze e-mail fiókjában, hogy megérkezett-e a „Sikeres számlakibocsátói regisztráció” tárggyal ellátott elektronikus levele.

A későbbiekben kiállított számláit e-számla formájában küldjük Önnek a megadott email címre, melynek befizetését bármikor gyorsan, kényelmesen és biztonságosan intézheti.

 

REGISZTRÁCIÓ MENETE

E-számla előnyei

  • Kényelmes
  • Gyors
  • Sosem vész el
  • Környezetbarát, hiszen nem szükséges kinyomtatni a számlát

Miért érdemes e-számlát igényelnie?

  • Kényelmes, hiszen az e-számla elektronikus úton küldhető, tárolható
  • Gyors, mert Ön a kiállítás után azonnal megkapja a számlát
  • Sosem vész el, ugyanis nincs “eredeti” példány, szabadon másolható, többszörözhető, és mind számviteli bizonylatnak számít
  • Automatikusan kiállítható, így nincs hibalehetőség
  • Környezetbarát, hiszen nem szükséges kinyomtatni a számlát
  • Innovatív, modern megoldás
E-számla igénylés
Amit az e-számláról tudni kell

Mennyibe kerül a szolgáltatás?
Az e-számlát díjmentesen biztosítjuk Önnek.

Hogyan lehet regisztrálni?
A regisztrációhoz csak az utolsó havi számlájára, és a lenti regisztrációs űrlap kitöltésére van szükség. A regisztráció nagyon rövid időt vesz igénybe, és minden szükséges adatot megtalál az előző havi, postai úton kiküldött számláján. Amennyiben segítségre van szüksége, kérjük vegye fel velünk a kapcsolatot Elérhetőségeink (link) valamelyikén, vagy a lenti űrlap kitöltésével.

Hogyan működik?
Az űrlapon rögzített e-mail címére a regisztrációt követően automatikusan továbbítjuk a következő elkészült számláját.

Hiteles-e az e-számla?
Az elektronikus számla lényege, hogy papírra nyomtatás helyett csak elektronikus úton kerül kibocsátásra és továbbításra, valamint a befogadó és a kiállító is elektronikus formában tárolja, a NAV elektronikusan ellenőrzi. Az elektronikus úton kibocsátott számla ugyanazon adattartalommal rendelkezik, mint a papíron kibocsátott, formailag is azonos kinézetű. Az e-számla egyenértékű a papíralapú számlával, a hiteles elektronikus aláírás és időbélyegző révén a jogszabályi megőrzési előírásoknak is maradéktalanul megfelel. Az elektronikus számlákról további információt a NAV honlapján találhat.

Hogyan tudom megtekinteni az e-számlát?
Az e-számlák elektronikus aláírással és időbélyeggel ellátottak, megnyitásukhoz 8-as vagy újabb verziójú Acrobat Reader alkalmazás elégséges, külön szoftver megvásárlására, telepítésére nincs szükség.

Könnyítse meg életet és válassza a csoportos beszedési megbízást a kényelemért!

Ez a fizetési mód lehetővé teszi, hogy a számlavezető bankja segítségével Társaságunk minden hónapban leemelje a számlájáról a távfelügyeleti szolgáltatás havidíját. Így Önnek nem kell figyelnie a határidőket, nem kell havonta postára mennie és sorban állnia számlájával.

A Csoportos Beszedési Megbízás előnyei:

  • gyors, biztonságos, megbízható és hatékony, készpénz nélküli számlakiegyenlítési módszer
  • bankja végez el minden adminisztrációt és információszolgáltatást
  • felhasználóként egyetlen egyszer kell csak felkeresnie a szolgáltatóját
  • nincs szükség sorban állásra, mint a csekkes befizetés esetén
  • készpénzkímélő fizetési mód
  • a levonást a Szolgáltató indítja a fizetési határidőnek megfelelően, így amennyiben a beszedés sikeres, Ön mindig pontosan fog fizetni
  • bankszámlakivonatán tételesen ellenőrizheti a csoportos beszedés megvalósulását
  • saját biztonsága érdekében befizetési felső értékhatárt adhat meg, így nem történhet meg, hogy a Szolgáltató több díjat emeljen le a számláról

Csoportos Beszedési Megbízáshoz szükséges információk:

A gyorsabb ügyintézés érdekében a megbízást személyesen a bankjánál vagy netbankon keresztül is intézheti. Ez esetben a következő – számlánkon található- adatokra lesz szükség:

  • Az Ön fizetőkódja
  • A CRITERION Távfelügyeleti szolgáltató CSBM azonosítója: A 12676596

A Csoportos Beszedési Megbízást nyomtatvány segítségével is kezdeményezheti, melyet dokumentumaink között talál. A nyomtatvány kitöltésével felhatalmazza számlavezető bankját, hogy az Ön által megadott adatok alapján, a megjelölt bankszámláról fizetéseket teljesítsen. A kitöltést követően az adatlapot postai úton tudja elküldeni 3 példányban Társaságunk részére, mivel csak eredeti dokumentumokat tudunk elfogadni. Ebben az esetben a formanyomtatványt cégünk juttatja el számlavezető bankjához és az ügyintézés időtartama körülbelül 3 hét.

Mi a teendő, amennyiben nem teljesült a Csoportos Beszedési Megbízás:

A bankja a következő visszajelzéseket adhatja arra vonatkozóan, miért nem teljesült adott hónapban a levonás:

  • Fedezethiány:  A teljesítéskor nem állt rendelkezésre a megfelelő összeg számláján
  • Összeghatár feletti megbízás: A beszedni kívánt szolgáltatási díj magasabb, mint a megbízáson megadott felső összeghatár. Kérjük, ilyen esetben módosítsa a megbízást magasabb limitösszegre vagy egy egyszeri átutalással legyen kedves rendezni az aktuális egyenlegén nyilvántartott összeget
  • Felhatalmazás hiánya:
    • Nem érkezett meg a bankhoz a felhatalmazási nyomtatvány eredeti példánya;
    • Még nem dolgozták fel a megbízást vagy
    • A bank formai hibát talált a nyomtatványon
  • Megszűnt számlaszám: A felhatalmazáson megadott számlaszám már nem érvényes. Ebben az esetben az érvényes számlaszámot tartalmazó új megbízást szükséges kitölteni.

Minden esetben érdemes a bankkal egyeztetni a késedelem okáról.

Mi védi meg attól, hogy jogosulatlanul vonjanak le pénzt a számlájáról?

Kizárólag a felhatalmazáson Ön által feltüntetett szolgáltató – a megadott ügyfél-azonosító alapján – kezdeményezhet díjbeszedést számlájáról. A pénzügyi művelet során a bank ellenőrzi, hogy az Ön által megadott feltételek szerint indítjuk-e a csoportos beszedési megbízást, és csak akkor teljesíti azt, ha mindenben az Ön utasításai alapján járunk el.