Átruházhatom-e a szolgáltatásomat?
Ha Ön objektumát bérbe adja/ eladja, a szolgáltatást akkor sem kell megszakítani. Lehetőség van, a szolgáltatás átadására. Ezt az igényét legyen kedves jelezni a régi és az új előfizető adataival [...]
Ha Ön objektumát bérbe adja/ eladja, a szolgáltatást akkor sem kell megszakítani. Lehetőség van, a szolgáltatás átadására. Ezt az igényét legyen kedves jelezni a régi és az új előfizető adataival [...]
A téves riasztást Társaságunknál használt érvényes jelszavával lehet lemondani a felügyelt objektum címe szerint illetékes Megyei Katasztrófavédelmi Igazgatóság telefonszámán. Hatósági előírás értelmében a téves tűzjelzések lemondására a Távfelügyeleti központba történő [...]
Telefonáljon be a 1447-es telefonszámunkra, válassza az 1-es menüpontot, és jelszavával mondja le előre az intézkedést! Diszpécsereink megkérdezik, hogy milyen hosszú ideig kéri várhatóan az intézkedés felfüggesztését. Jelöljön meg olyan [...]
A 1447-es telefonszámon az 1-es menüpontot kiválasztva 2,5 percen belül, a jelszó megadásával mondhatja le a távfelügyelet által védett objektum riasztását. Amennyiben az előre meghatározott időintervallumon belül nem sikerül lemondania [...]
Diszpécsereink tájékoztatják Önt, hogy az objektumnak pontosan melyik zónájából érkezett a riasztás jelzés, illetve milyen intézkedéseket tettek a riasztással kapcsolatban. Amennyiben nem tart igényt a kivonuló szolgálat indítására, érvényes jelszavával [...]