- Hívja fel diszpécser kollégánkat a 1447-es telefonszámon, az 1-es melléket választva, és jelentse be tesztelési szándékát.
- Az Ön jogosultságának ellenőrzése érdekében diszpécserünk meg fogja kérdezni jelszavát.
- Diszpécserünk megkérdezi, milyen hosszú ideig kéri várhatóan az intézkedés felfüggesztését. Jelöljön meg olyan időtartamot, amennyi idő alatt biztosan lezajlik a tesztelés (általában fél óra elegendő)!
- Élesítse gépjárművében a rendszert úgy, hogy Ön a gépjárműben marad.
- Várja meg, amíg az élesedési késleltetés ideje letelik, majd próbálja meg elindítani a gépjárművet. A rendszer riasztani fog és – a védelmi rendszer kiépítésétől függően – a gépjármű elindítása is sikertelen lesz (indítás blokkolás). A riasztási állapotot kiépítéstől függően a központi zár kikapcsolásával vagy a rendszerhez kapott azonosító eszközzel (pl.: „Dallas kulcs” vagy kezelőbillentyűzet) nyugtázhatja.
- Hívja fel ismét diszpécser munkatársunkat a 1447-es telefonszámon, az 1-es melléket választva, és egyeztessen a beérkezett jelzésekről.
- Kérje a szolgáltatás újra figyelését (élesítését).
Felhívjuk figyelmét, hogy tesztelést követően minden esetben jeleznie kell, ha diszpécsertől kért korábbi intézkedés megváltoztatását kéri. Ez biztosítja, hogy a tesztelés után ismét a szolgáltatási szerződés szerinti éles rendszer működjön.